svaren!

från: Annette
varför är du så söt?

svar: haha, vad du är gullihg (:


från: Emma
vad har du för favorit film? (:

svar: jag gillar väldigt många filmer, men har ingen ''direkt'' favorit.



från: Amalia
vad tycker du är intressant att läsa om på andra bloggar?

vilka bloggar följer du?

vad tycker du om "storbloggarna"?

i vilket program göra du dina headers?

:) <3

svar: hm... intressanta saker som jag tycker att läsa om är typ när man hissar och dissar, visar mycket bilder och sånt. skriver roliga saker och sånt :)
jag följer flera bloggar, många av mina kompisars bloggar och andras med, och så klart kenza kissie och foki :)
''storbloggarna''



från: Lisa
vad andvänder du för smink?

vad andvänder du för hår produkter?
:)

svar: jag andvänder en mascara från maxfactor, puder från loreal, och en vit kayal från hm.
jag andvänder nått random shampoo som vi har hemma och sedan andvänder jag ett glansspray från bed head, ett serum från lanza och et värmeskydd från ghd.



från: s
Vilket datum är du född?
Har du några syskon?
Visst är jag den tuffaste personen du vet? 8'DDD

svar: jag är född den 7 mars -96.
jag har två storebröder som är worlds greatest!
japp siri, du e den tuffaste jag vet ;)


från: anonym
Är du oskuld? Din favoritparfym? Favoritplagg? Vad använder du för smink?

svar: ja, jag är oskuld. har flera fovoriter men en av dom är midnight fantasy :)
jag har inget direkt sådär favorit plagg. samma som åvan.



från: anna ;)
hejsan ! fin blogg föresten <3:)

jag har ett par frågor :
1. har du knullat någongång? / med vem?
2. vem var din senaste kille?
3. vad har du för storlek på bh:n?
4. hur ofta använder du string?
5. tycker du martin sedig bäck i din klass är snäll? :)
...

Jättefin blogg har du, och den är väldigt intresant att läsa :) lycka till ! / anna :)

svar: tack! fina frågor dära..... ja, martin sedig bäck är snäll :)



från: anonym
vad är det bästa du vet?

hur kommer det sig att du håller på med cheerleading?
varför började du?
är det svårt?

har du många läsare?
om ja, varför tror du att det är?

tycker du att du skriver om intressanta saker i din blogg som folk skulle vilja läsa om?

gillar du din skola?
gillar du din klass?
din lärare?
eleverna?

vad tycker du är riktigt FULT att klä sig i?

tror du på gud?
isåfall, varför?
om inte, varför?

svar: det finns mycket som är det bästa jag vet, t.e.x sommaren! jag har slutat i cheerleading tyvärr...
jag började i det för att prova på det. vissa moment i sporten är svåra ja.
jag kan väl inte säga direkt att jag har många läsare, men det duger, jag har ingen aning.
jag vet inte, jag skriver ju vad jag gör ;) min skola är helt okej, min klass är bra, har flera lärare och dom duger.
riktigt fult att klä sig i, det beror på vem som har det. jag vet inte riktigt om jag ska vara ärlig vad jag ska svara på frågan.



från: elin
vilket datum fyller du år?

vad har du för stjärntecken?

varför började du att blogga?

svar: 7 mars. fiskarna är mitt stjärntecken. jag började att blogga eftersom att det verkade som en kul grej, tror jag?



från:  annette
vilken är din favorit låt?

svar: jag har olika favorit låtar, beror på vilket humör jag är på :)


från: klara
vlken årstid gillar du mest?

vilken årstid gillade du mest när du var liten?

varför slutade du i cheerleading?

svar: jag gillar sommaren mest! när jag var liten var det vinter. för att jag fick lite rygg problem, och tänkte ta en paus.



från: emmy bäst grandell ;)
vad är din favortit mat? (: vilken parfym gillar du just nu mest :)?
vad tycker du är roligast av cheerleading och street eller vad du går nu i :D

svar: typ grillat? midnight fantasy :) i cheerleading var det nog gymnastiken och byggerna, i street är det ju att dansa, eller ja... man gör ju bara det där :)



från: emmy
kan inte du lägga ut mera vad du ''hissar & dissar'' :)? <33

svar: jovisst kan jag det :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

och du heter?
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0